poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kolaże dziedzictwem narodowym?

robicie sobie czasem listę postanowień noworocznych?
planujecie zadania? 

...mój plan dojrzewa pomału
zaczęło się wiosną, od przeczytania intrygującej recenzji,
recenzja, nieco pocięta, trafiła do mojego podręcznego kajeciku


...kusząca kolażowa okładka, i świadomość kolażowej zawartości 
nie dawały mi spokoju...
jesienią książka trafiła w moje ręce

okładka nadzwyczajna, prawda?
 


tutaj można poczytać co nieco o samej książce
a tutaj zapoznać się z autorką kolaży

....i może jeszcze jeden fantastyczny obrazek 


...ale ja przecież nie o tym
ja o śmiałych planach!

 bo:
zdziwiło mnie bardzo, że tę na wskroś amerykańską książkę
 wydano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
...mimo całego mojego zachwytu nad tym wydawnictwem,
nie rozumiem dlaczego...

...a moje noworoczne marzenie jest takie:
położyć na półce obok "Niedokończonego życia Phoebe Hicks"
album z Waszymi pracami
...dorobek już jest imponujący,
 jeszcze "tylko" trzeba przekonać do sfinansowania przedsięwzięcia
odpowiednie ministerstwo:)
...a na początek możemy trochę sobie na ten temat razem pofantazjować
pożartować, pomarzyć:)...kto wie, może marzenia 
ktoś odważny przekłuje kiedyś w konkretne plany?


 



4 komentarze:

  1. to może jak wszystkie będziemy marzyć o tym samym, to się uda:-)
    książka trafia na listę "do przeczytania"
    a co do decyzji ministerstwa- nie pierwsza i nie ostatnia, która nas zaskakuje

    OdpowiedzUsuń
  2. musi się udać! bo marzenie piękne i niezwykłe jest!
    ale trzymam też mocno kciuki - nigdy nie zaszkodzi :)
    dziękuję za fantastyczne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  3. primo - bardzo mnie zaintrygowałaś tą książką.

    i muszę zeznać, że ja też mam kilka marzeń z tej samej półki - wyobraźcie sobie na przykład piękny kalendarz z pracami naszych ulubionych znajomych artystek. co roku wędruję przez księgarnie i nie mogę znaleźć kalendarza, który nie miałby na sobie kotków/kwiatów polnych Marylin lub widoków naszego pięknego kraju. ;)

    album/książka z pracami polskich artystek - jak by było pięknie... w Stanach podobne przedsięwzięcie wykonała już Dawn DeVriesSokol z jej "1000 Artists Journal Pages" i nadchodzącą "A Wolrd of Artist Journal Pages", w której zresztą zobaczymy kilka polskich nazwisk. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń