niedziela, 21 grudnia 2014

Wycinamy na Wysokich Obcasach

Fantastycznie było znowu zobaczyć znajome twarze i kilka nowych osób, które odkryły uroki kolażu w naszym ostatnim cięciu prasy! :)
Efekty były wspaniałe!
Umawiamy się na następne takie spotkanie?

Mamy nadzieję, że w czasie Świąt znajdziecie chwilę dla siebie - wtedy proszę sobie zrobić dobrej kawy i chwycić za nożyczki! :)
Proponujemy:


Czekamy na Wasze kolaże do 7. stycznia.
Możecie zostawiać linki poniżej lub przesłać zdjęcia prac na: tymonsyl[małpa]gazeta[kropka]pl

o zasadach zabawy możecie przeczytać tutaj.

13 komentarzy:

  1. O proszę...A właśnie kupiłam sobie "Obcasy" niedawno...więc się nadzwyczaj dobrze składa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie,tym razem juz zdążę sie zaopatrzyć w gazetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lece do sklepu!!!!! i dołączam do Was! tym razem mi się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to musi być ten konkretny numer obcasów czy jakikolwiek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zasadniczo co miesiąc umawiamy się na konkretny, ale z przyjemnością obejrzymy kolaże i z innych numerów!

      Usuń
  5. Nie wiem, czy się nadaje, bo to mój debiut, w dodatku bez podstaw ;-), ale taka świetna zabawa, że nie mogłam się oprzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. I nawet powstało coś jeszcze na poważnie (o!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać te wszystkie Wasze kolaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uff zdążyłam! 5 stron dodane :D Będę stale dołączać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym Wam jeszcze coś pokazać więc pozwoliłam sobie tutaj wrzucić link TU KLIK

    OdpowiedzUsuń