środa, 6 stycznia 2016

Koniec rozdziału

najwyższa pora na podsumowanie ubiegłorocznego żurnalowego projektu
przez 12 miesięcy bawiłyśmy się formą i treścią
a pretekstem do zagłębiania tajników artżurnalowania
był dla nas temat " Na prawdę jaka jestem?"

przede wszystkim twórczo się bawiłyśmy 
ale też poznawałyśmy siebie

na ostatniej stronie artżurnala 2015 spróbowałyśmy podsumować projekt
czy coś nowego dowiedziałyśmy się o sobie w minionym roku?
wygląda na to, że tak
opowiadacie o tym
 - jak zwykle - 
w niesamowicie piękny sposób:














i














jestem

Urtica



i jeszcze tradycyjnie kilka wpisów na wcześniejsze tematy:

Pinezkowa pora roku



marzenia Jadwigi


 zaległości Sonrisy 

pasja
sekret
marzenie

marzenie Oshin


na blogach uczestniczek więcej zdjęć oraz bardzo ciekawe posty
warto nie tylko oglądać, ale i poczytać:)

...jeszcze raz dziękuję Wam za cały żurnalowy rok
za morze inspiracji, wzruszenia, odkrycia
za Waszą otwartość i odwagę 
za bijącą ze stron Waszych żurnali radość tworzenia
za całą tą kreatywną przygodę,
którą dzięki Wam działa się w "Kawie i Nożyczkach"

a upominkowe miniżurnale - zgodnie z wyrokiem kawowej maszyny losującej
polecą do Maede, Ani S. i Tores
(dziewczyny, poproszę o kontakt na urticam@gmail.com)



zapraszam do kolejnego żurnalowego kawowonożyczkowego projektu, 
o którym już wkrótce....



11 komentarzy:

  1. O, jak mi miło, że kawowa maszyna mnie wylosowała :) Oraz to było naprawdę piękne wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. JA??? Naprawdę??? Strasznie, STRASZNIE się cieszę!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za cały rok wspólnego journalowania i czekam z niecierpliwością na kolejny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za super projekt i gratuluję najwytrwalszym... Ja utknęłam gdzieś w połowie ale obiecuję wszystko nadgonić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa!!!! Będzie kolejny!!!! Suuuuuper!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekam na kolejny pomysł :)))
    Przymierzyłam się też do CALendarza i... całkiem, całkiem (no wiem, to 6 dni minęło dopiero)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję wytrwałości! Mi jej zabrakło niestety, ale za każdym razem z wielką przyjemnością oglądałam Wasze piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  8. Byl to super projekt, dziekuje baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za wspaniałą zabawę. A ponieważ nie było mnie w Polsce przez ostatnie tygodnie na przełomie roku, swoją ostatnią kartą chwalę się dopiero dzisiaj:
    http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2016/01/art-zurnal-wglad-w-siebie.html
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieśmiało zapytuję, czy będzie kolejny projekt? Z calineczkami jakoś mi nie po drodze, a bardzo chciałabym coś z Wami dalej robić... W moim nowym zeszyciku (dziękuję, urtica!!)

    OdpowiedzUsuń