środa, 30 grudnia 2015

...na prawdę jestem....

... jaka?

bardzo twórczo nastawiona 
dzięki udziałowi tylu wspaniałych osób w żurnalowym projekcie 2015

za kilka dni podsumujemy w "kawie i nożyczkach"
 rok rozmyślań o tym jakie jesteśmy na prawdę
chciałabym przy okazji podziękować wszystkim cudownym osobom,
które zmierzyły się z tą wspólną żurnalową przygodą

zainspirowana Waszymi pięknymi pracami
zrobiłam trzy małe recyklingowe żurnaliki
(wewnątrz kartki z zeszytów, książek i gazet)


każdy, kto
choć raz zrobił wpis w ramach projektu "na prawdę jaka jestem?"
i chciałby wziąć udział w losowaniu tego drobiazgu 
proszony jest o komentarz poniżej
(jeśli ktoś upatrzy sobie któryś albumik, proszę to zaznaczyć)




wyniki wraz z przeglądem prac na grudniowy temat 
już za kilka dni


13 komentarzy:

  1. Jakaż wspaniała niespodzianka! Dodam - wyśmienita i wyborna:D pobudziłaś mój żurnalowy apetyt Urtico...:)
    Jestem chętna bardzo na te cudeńka, a najbardziej ten pierwszy z rewolwerem do mnie mówi...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka :-) wszystkie wspaniałe... Cudownie by było mieć jeden z nich... To ja bardzo dziękuję za ten czas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej... Ja też bym chciaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie żurnale piękne i chętnie przygarnęłabym każdy z nich :) hasło' 'precz z doskonałością' zdecydowanie najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie!!! Zgłaszam się do losowania. A że hasło "precz z doskonałością" ostatnio często mi towarzyszy...;) Jeszcze tak dowcipnie zilustrowane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak ja bym chciała, jak ja bym chciała!! I nie będę oryginalna, ale do doskonałości też mi daleko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy piękny i bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym _naprawdę_ bardzo chciała żurnal z Wisławą i jeszcze żeby spacje niepotrzebne zniknęły i już więcej nie pojawiały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo aaa, chcę, chcę! ten ze sztuką i z dzisiejszym dniem :)
    (no fakt - naprawdę piszemy razem. naprawdę :P)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie i ja zapiszę się do losowania.Dziękuję za fantastyczne inspiracje i poznawanie nowej formy podczas tworzenia żurnala 2015 w tak miłym gronie koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wam bardzo za ten projekt. Niestety z przyczyn osobistych musiałam go przerwać, ale mam nadzieję powrócić do niego wkrótce. Żurnale są wszystkie piękne. Wystrzałowy najbardziej mi się podoba, ale każdy powitałabym czule na mojej półeczce żurnalowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wspaniały pomysł, inspirację, mobilizację i to, że mogłam w nim uczestniczyć, spóźniając się i nie kończąc. Wciąż mam nadzieję, że uda mi się jednak zrobić jeszcze kilka wpisów, chociaż studia konsekwentnie mi w tym przeszkadzają.

    To jasne jak Słoneczko, że też chciałabym taki żurnal, najbardziej mi się podoba z panią Wisławą i hasłem "Sztuka i dzień dzisiejszy". Jest cudny.

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę oceanu kreatywności oraz umiejętności organizowania sobie czasu w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń