środa, 16 września 2015

Więcej niż cztery pory roku

Więcej niż cztery 
i więcej niż tylko lekki temat "pory roku - tekstylnie"
 same się przekonajcie: tyle treści, kolorów, piękna i emocji
jest w Waszych żurnalach,
tyle pomysłów na temat tego jak można wykorzystać tkaniny czy nici! 

...aż naszła mnie taka myśl, 
że chciałabym w Waszym towarzystwie żurnalować bez końca
i na wszystkie tematy

 Oto przepiękna, kwitnąca wiosna:




i u Lucy

Gorące lato w zupełnie niebanalnych interpretacjach:



 ...a po lecie....nasza piąta pora roku - schyłek lata




i dopiero teraz nadchodzi jesień




 Urtica

 a teraz - przepiękna w swym chłodzie - ulubiona pora


i Miny

A oprócz tego afirmacja wszystkich pór roku


oraz u Tores

te wszystkie cuda dokładniej można podziwiać na poszczególnych blogach
do czego bardzo zachęcam!

A u nas tymczasem z ogromną radością
 prezentujemy żurnalowe wpisy na wcześniejsze tematy

Ulubione kolory przedstawiają:





Swoje miejsce na ziemi ujawnia

O ciele - bez banału - opowiadają:




o sercu:




oraz Grażyna

i jeszcze o korzeniach:

 


Urtica

tak wybornej uczty nie miałyśmy od dawna, prawda....?
...mniej więcej od minionego podsumowania żurnali:)

a tym razem zapraszam Was do zabawy z tematem szerokim
i chyba bardziej niż pory roku osobistym
na kolejnej stronie żurnala opowiedzcie o Waszych pasjach
o tym, co Was nakręca
co jest Waszą odskocznią

...w jakiej formie?
pozwólcie, że tym razem zaproponuję moją ulubioną: Calineczki
czyli sztuka w miniaturze, 
w kwadraciku rozmiaru 1 cal x 1 cal
...jestem pewna, że nawet te z Was, które nie znoszą małych form
z łatwością i polotem wybrną z tego zadania:)


a wiec... do - mniej więcej -12 października:)

18 komentarzy:

  1. Ale... yyyy... że tak na jednej calineczce? Tylko? Wszystko? O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...albo na trzech, czterech... czterdziestu?
      to zależy od tego, ile calineczek zechcesz umieścić na swojej stronie w żurnalu:) i w jakiej formie....

      Usuń
  2. Cudne prace, można oglądać i podziwiać bez końca każdą jedną..
    a co do tematu pasji - to chyba nie rozumiem. Czy mamy zrobić prace wielkości 1x1 cal (2,5x 2,5cm.) ? Nie umiem sobie tego wyobrazić.. chyba poczekam na jakieś wasze wpisy najpierw żeby podglądnąć.. Albo poprosze o wyjaśnienie. Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "calineczka" to tylko pretekst, kwadracik cal na cal, lub więcej takich kwadracików możesz wykorzystać w dowolny sposób i wkomponować w stronę żurnala - np. w tle
      ... sugeruję nie czekać na to, co zrobią inni, daj się ponieść fantazji:) jestem pewna, że stworzysz coś wyjątkowego

      Usuń
    2. Haa.. dzieki za wyjaśnienie.. to chyba własnie coś zakiełkowało mi w głowie.. ;)

      Usuń
  3. Urtico, cudowna Twoja jesień! Te skrawki, nitki, kolory - bardzo smaczne. Wytyczne na wrzesień niezwykle mi odpowiadają, bo jak możesz pamiętać z zamierzchłych czasów, też kocham calineczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że pamiętam... :)
      nie mogę się doczekać tego co zrobisz!

      Usuń
  4. Strasznie sie ciesze, swietny temat!Prace na temat pory w roku bajkowe! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się cieszę, że podoba Ci się kolejny temat! uwielbiam każdą kolejną z Twoich prac

      Usuń
  5. Tutaj moje pasje, czy wklejamy w komentarzach?
    http://scrapmagique.blogspot.sk/2015/09/konicky.html

    OdpowiedzUsuń
  6. A oto moje pasje:
    http://achawg.blogspot.com/2015/09/kawa-i-nozyczki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogę również wziąć udział w zadaniu wrzesniowym momo, że nie uczestniczyłam od stycznia?
    Zachwycające prace, oglądam z pasją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo halo jak tam Wasze pasje? Ja swoje wreszcie zrobiłam:
    http://jyoti789.blogspot.com/2015/09/ksiezyc-w-rybach.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie, cieszę się, że mogłam dołączyć, oto moje pasje:
    http://atenaart.blogspot.com/2015/10/pasje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. I moje calineczki też gotowe: http://oshinowy.blogspot.com/2015/10/o-moich-pasjach.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie calineczki jakoś przerosły... :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje wciąż powstają, ale są bardzo czasochłonne, a jako że rozpoczął się rok akademicki, a wraz z nim projekty, nie ma chwili wolnej.

    OdpowiedzUsuń